AC/DC- Memorabil!

19:31

Dupa 6 luni de cand am achizitionat faimoasele bilete la AC/DC a venit si ziua cea mare...Cu asteptari mari si cu emotie in suflet am plecat spre Piata Constitutiei...Era aproape ora 17.. pe strazi persoane de toate varstele se indreptau agale catre zona in care urma sa cante cei de de la AC/DC...


Drumul a fost presarat cu filtre ale jandarmeriei si al BGS, astfel totul a decurs in perfecta armonie...fara bisnitari cu bilete la supra-pret..fara persoane ce nu aveau treaba cu concertul...Asta este un mare plus pentru organizatori...

Mergand dealungul camioanelor ( vreo 30 parca) cu care au fost aduse echipamentele incercam sa imi inchipui ce va fi...insa...a fost peste asteptari.

Spectacolul a inceput la ora 18.00 cu cei de la Down..care au facut ceva atmosfera...chiar daca nu erau pe gustul meu nu pot spune ca nu au facut atmosfera...poate daca aveau sonorizarea mai buna ar fi fost altceva..


Au continuat cei de la Iris care au fost onorati sa cante inainte de AC/DC, au facut show ca deobicei...melodii cunoscute fredonate impreuna cu publicul...A multumit inca o data Cristi pentru suportul oferit anul trecut cand el a trecut printr-o perioada mai grea cu sanatatea...iar la melodia Floare de Iris..mie mi-au dat lacrimile...a cantat mai mult publicul decat ei...a fost frumos...:)

Si pentru ca sunt profesionisti...la ora 21.00 si-au facut aparitia cei de la AC/DC in strigatele a celor aproximativ 70000 fani...Cum a fost...ce am simtit...cand am stat la 2m de legendarii AC/DC...e greu de descris in cuvinte...a fost o senzatie de neuitat..un show fara egal...Ma surprindeau pe minut ce trecea...recunosc ca aparitia locomotivei m-a lasat fara cuvinte...


La fel si clopotul ce a rasunat la inceputul melodiei Hells Bells a fost genial...Spectacolul s-a incheiat cu un foc de artificii si salve de tun...Da a fost un concert memorabil...gurile rele spun ca doar scena de la Rolling Stones sa concureze cu arsenalul (la propriu) adus de australieni.

Astept cu nerabdare Festivalul Sonisphere...unde sper sa vad un show frumos facut de Metallica sau Rammstein...pana atunci sunt fericita ca am trait momente frumoase ieri...;)



You Might Also Like

0 comentarii

Follow by Email

Lucica Radu. Un produs Blogger.